martes, 21 de abril de 2020

La docència universitària en els temps de la pandèmia


Una de les conseqüències inesperades d'aquest confinament que estem vivint ha sigut la conversió integral de la docència en telemàtica, i és d'això del que m'agradaria parlar una mica aquesta setmana. En concret de la docència universitària, que és de la que puc opinar amb més coneixement de causa.

En general, la meua experiència ha estat positiva. Hi ha particularment dues de les meues classes amb les quals mantinc una relació molt fluida i, fins on es pot tindre, satisfactòria. Funcionem a base de vídeos i qüestionaris comentats, que és la manera que he trobat de fer més o menys equivalent el treball sobre els textos al que faríem en les classes presencials, és a dir, reals. El seguiment està sent molt majoritari i en general positiu, i tinc constància que alguns i algunes estudiants estan seguint les lectures amb passió des dels seus confinaments. Això és de veres i crec que és de justícia comentar-ho, perquè a més és molt reconfortant i li dóna sentit a tot.

Però també estan havent-ne altres aspectes menys positius que cal també esmentar. Per començar no totes... (L'article complet el trobareu a nosaltreslaveu.com fent clic ací)

L'àudio complet el trobareu a SoundCloud fent clic ací




(La foto l'he treta de https://www.uv.es/filtradcom)

No hay comentarios:

Publicar un comentario