martes, 30 de junio de 2020

La nova normalitat


L'altre dia em vaig deixar la mascareta a casa. Anava a la facultat, i crec que precisament la normalitat del que anava a fer se'm contagià en el moment d'eixir. Vaig arribar a l'estació, vaig renovar l'abonament del rodalies i tot just en el moment de cancel·lar el bitllet, me'n vaig adonar. Les poques persones que hi havia en eixe moment a l'andana portaven totes -és clar- mascareta. Si se m'hagueren oblidat els pantalons crec que no haguera sentit més vergonya. Ràpidament vaig anar-me'n a casa, vaig replegar la mascareta i vaig tornar per agafar el següent tren.

Entre les coses que vaig fer eixe matí hi hagué una breu reunió amb companys del departament. Estàvem tots i totes amb la mascareta posada. Per un breu moment vaig poder imaginar des de fora aquella situació: tots quatre parlant tots seriosos i serioses amb una mascareta posada i amb total naturalitat. Fa apenes quatre mesos aquesta imatge ens haguera semblat (L'article complet el trobareu a nosaltreslaveu.com fent clic ací)

No hay comentarios:

Publicar un comentario